درباره برودت کار اطلس

معرفی صنعت

پیشرفت روز افزون علوم نوین از یک طرف و رشد نیازهای بشری از طرف دیگر زمینه های زیادی را برای بهره وری از صنعت سردسازی یا تبرید (Refrigeration) به وجود آورده است. نیاز به نگهداری مواد غذایی جهت تثبیت بازار عرضه و تقاضا، نگهداری دارو در صنایع پزشکی، تقطیر و جداسازی در صنایع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی، عملیات ساخت بتن، صنایع آزمایشگاهی، تهویه مطبوع مجتمع های مسکونی و تجاری و صنعتی و ایجاد فضاهای با شرایط کنترل شده راهکار های سردسازی را نیازمند استفاده از دانش فنی روز نموده است.

عصر حاضر، عصر تکنولوژی و بکارگیری آن در بهینه سازی تولیدات، کاهش هزینه ها و استفاده از نیروی متخصص انسانی است. پیدایش تکنولوژی های جدید از جمله سیستم های سردسازی باعث ایجاد تحول در صنایع مختلف و به ویژه صنایع غذایی گردیده است. به گونه ای که بهره گیری از این دست تکنولوژی ها در کلیه زمینه های تخصصی و تولیدی صنایع غذایی و سایر صنایع، اجتناب ناپذیر است. افزایش تقاضا برای مواد غذایی باعث می شود میزان تولید محصولات افزایش یافته و  متعاقباً راه کارهای جدیدی که مبتنی بر دانش روز باشد به بهره وری برسد.

درباره برودت کار اطلس
درباره برودت کار اطلس

درباره برودت کار اطلس

برودت کار اطلس همواره تلاش نموده است با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و دانش فنی روز نقشی سازنده در صنعت برودت ایفا نماید و مرزهای چشم انداز این صنعت را در کشور توسعه دهد. اجرای پروژه های متعدد در اقصی نقاط کشور حاکی از این مهم است. ما با بکارگیری آخرین تکنولوژی و تجهیزات و بهترین کادر مهندسی خود بهترین راهکارها را به مشتریان ارائه نموده ایم. به طوری که در سال های اخیر بیش از ۲۰ % از پروژه های این شرکت از طرف کارفرماهای پیشین به ما ابلاغ و یا معرفی شده است.

شرکت برودت کار اطلس به پشتوانه بیش از ۳۰ سال سابقه اجرایی مدیران و مؤسسان در صنعت برودت، از سال ۸۵ بطور رسمی فعالیت خود را تحت عنوان این شرکت در زمینه خدمات فنی و مهندسی اعم از مشاوره، طراحی، محاسبات، ساخت ماشین آلات و تجهیزات برودتی و اجرای پروژه های تأسیسات برودتی آغاز کرده و در راستای اهداف کلان خود برنامه ریزی و جهت گیری نموده است. همچنین سعی بر آن است تا با به کارگیری دانش فنی روز و اعمال آن در طراحی، محاسبه و تولید گامی سازنده در تحقق اهداف خویش بردارد.

 

درباره زمینه های فعالیت برودت کار اطلس

۱- طراحی و ساخت اتاق های سرد و کنترل اتمسفر شامل : سردخانه، تونل انجماد، پیش سردکن، چیلینگ روم، سالن های تولید

۲- طراحی و ساخت سیستم های یخسازی صنعتی شامل : یخسازی قالبی، یخسازی پولکی، یخسازی بالشتی، یخ خشک

۳- طراحی و ساخت سیستم های آیس بانک جهت فرآوری صنایع لبنی، نانوایی صنعتی، صنایع غذایی، تهویه مطبوع، سردسازی

۴- طراحی و ساخت سیستم های انجماد سریع تک به تک (IQF) شامل : IQF با سیکل تراکمی، IQF با نیتروژن مایع جهت انجماد فوق سریع مواد غذایی

۵- طراحی و ساخت سیستم های تقطیر و جداسازی جهت صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

۶- طراحی و ساخت تابلو های برق اتوماسیون جهت سیستم های برودتی

۷- طراحی و ساخت مبدل های حرارتی شامل : اواپراتور، کندانسور، اویل کولر و غیره

۸- واردات تجهیزات و قطعات یدکی سیستم های برودتی شامل : کمپرسورهای پیستونی و اسکرو، مبدل های حرارتی، پمپ های آمونیاک، شیرآلات و کنترل آلات برودتی

۹- ارائه خدمات فنی و مهندسی شامل : طراحی، مشاوره، نظارت، بازسازی و نوسازی سیستم های برودتی

برودت کار اطلس